2011. november 18., péntek

Platform cipő, nagyon különleges - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

                                         Gyönyörű platform cipő!
Nagyon szép és különleges, kétféleképpen hordható.
Imádtam mert ilyen típusú cipőt kerestem de kicsi, sajnos ajándékba kaptam és nem tudta az ajándékozó hogy nagyobb lábam van mint 36-os : (
2 alkalommal viseltem, végig buliztam az éjszakát benne de rájöttem meg kell válnom tőle : ( A cipő különlegessége hogy van hozzá egy levehető boka dísz, én mindegyiket kipróbáltam nagyon szexi : )
A cipő használt de szép állapotú!
Az adatok: 36. -os méret, sarok: 12 cm, a talpvastagság: 2 cm
Eredeti ára: 4990, - ft volt.
Saját dobozában is küldhetem vagy borítékban.  
                               


Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2011-11-24 18:44
. Platform cipő, nagyon különleges - Jelenlegi ára: 3 500 Ft